تعداد بازدید: 2247

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 دی 1392-16:23

"آیدا" به تهران می رود

نمایش"آیدا" به کارگردانی و نویسندگی خانم منیژه معصومی برگزیده دومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه خزر(مازندران،گیلان،گلستان،سمنان،خراسان شمالی) نماینده شهر "ساری" در پنجمین جشنواره سراسری تئاتر شرکت می کند.


مازندنومه، سید جابر سراج: پنجمین جشنواره سراسری تئاتر معلولین کشور با شعار "خلاقیت، توانمندی، توسعه فراگیر" از 21 دی ماه تا 25 دی ماه جاری در تهران برگزار می شود.

در این دوره 22 گروه نمایشی از سراسر کشور حضور دارند که از جشنواره های منطقه ای به این جشنواره راه یافته اند.

نمایش"آیدا"  به کارگردانی و نویسندگی خانم منیژه معصومی برگزیده دومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه خزر(مازندران،گیلان،گلستان،سمنان،خراسان شمالی)  نماینده شهر "ساری" در این جشنواره است که به همراه 4 گروه نمایشی دیگر(از جمله نمایش گورخر به کارگردانی آقای حامد کریمی از قائمشهر) به این جشنواره راه یافته اند.

این نمایش به موضوع دفاع از حقوق کودکان اختصاص دارد و حقوق کودک را بر اساس قوانین حقوق بشر و خانوده و کودک سازمان ملل باز آفرینی کرده است و با بهره گیری از ظرفیت طنز و کلیپ، سعی در ساختن آینه ای کرده تا پدر و مادر، خود را در رفتار کودک ببینند.

 در این نمایش به شکل غیر مستقیم شعار ما می توانیم از طرف معلولان سر داده می شود تا نشان داده شود معلولیت، محدودیت نیست.

گفتنی است نمایش "آیدا"  که تعدادی از کودکان معلول در آن بازی می کنند، هشتم تا دهم آبان‌ ماه امسال در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی ارشاد مازندران، به روی صحنه رفته بود.

خبرهای مرتبط:

معلولان با "آیدا" منتظر تماشاگران هستند  

من می توانم، دستانم را بگیر


  • يکشنبه 12 مرداد 1393-14:44

    حسین پاریاب سه شبه 18 مرداد مسابقات شترج داره برایش دعا کنید

    • جمعه 27 دی 1392-9:49

      با سپاس از زحمات بی دریغ و دلسوزانه ی هنرمند گرامی خانم"منیژه معصومی" ، کسب رتبه اول نویسندگی نمایش و دریافت تندیس طلایی جشنواره توسط ایشان و همچنین جایزه ی ویژه ی داوران برای گروه بازیگران نمایش آیدا و رتبه سوم پوستر و بروشور را به ایشان و گروه پرتلاش و توانمندشان تبریک عرض می نماییم

      • رضا قادریپاسخ به این دیدگاه 1 0
        يکشنبه 22 دی 1392-10:25

        سلام من رضا قادری هستم خواهش میکنمم نمایش ایدا بینیم

        • رضا قادریپاسخ به این دیدگاه 2 0
          شنبه 21 دی 1392-23:17

          سلام دوستان روز نمایش یاد تون نره

          • بچه های ایداپاسخ به این دیدگاه 2 0
            شنبه 21 دی 1392-23:12

            سلام به همه عزیزان ما الان در تهران هستیم و خیلی خوشحالیم که اینجاهستیم از همه شما عزیزان دعوت میکنیم روز سه شنبه ساعت 5 بعداز ظهر در سالن مهر به دیدن نمایش ما بیایید
            باتشکر بچه های ایدا

            • شنبه 21 دی 1392-20:47

              از عزیزان "مازندنومه" که همیشه با اطلاع رسانی به موقع و کامل، حامی بچه های نمایش آیدا بودند و باعث اعتلای هنر تئاتر (به خصوص معلولین) در مازندران می شوند کمال سپاس و تشکر را دارم و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم

              • شنبه 21 دی 1392-19:30

                خانم معصومی برایت ارزوی موفقیت دارم

                • شنبه 21 دی 1392-10:30

                  منطقه خزر!!! اسم جدیده

                  • شنبه 21 دی 1392-10:26

                    سلام با توجه به شناختی که ازتوانمندی این بچه ها این بچه ها و خانواده های پی گیرشان دارم مطمئنم که حتما موفق می شوند. بهترین آرزوها برای تک تک لحظه های شیرین زندگیتان

                    • شنبه 21 دی 1392-7:25

                      سرکارخانم معصومی تبریک به خاطر همه اندیشه های نابتان،همه تلاشها ،صبوری ها ،فهمیدن ها ودردهای عظیم اجتماعی که در هنرتان زمزمه میشود تادرمان یابد.موفق وسربلند باشید

                      • جمعی از معلولین استان پاسخ به این دیدگاه 0 3
                        جمعه 20 دی 1392-23:3

                        ضمن آرزوی موفقیت برای بچه های گروه آیدا از آقای پورشریعه معلم این دانش آموزان و مشاور مدیر کل بهزیستی مازندران به خاطر زحماتش تشکر می نماییم .

                        • خانواده ی بچه هاپاسخ به این دیدگاه 4 1
                          شنبه 21 دی 1392-20:43

                          جهت اطلاع عزیزان به عرض می رسانم که روز جمعه بچه ها بعد از دو ساعت معطلی با یک مینی بوس (که صندلیهاش به تعداد اعضای گروه نبود و حتی وسایلشان در آن جا نشد و بعد با یک وانت ارسال شد) راهی تهران شدند.

                        • جمعه 20 دی 1392-22:59

                          سال هاست در انتظار چنین روز بودم امروز حیلی خوشحالم از این که یکی از زنان هنرمند شهرم بعد از سالها تلاش توانسته است هنرش را به پایتخت هم عرضه کند تا توانایی برجسته گان شهرستانی ها بحصوص زنان را به خودباوران نشان دهد.


                          ©2013 APG.ir